Een mooie anekdote - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu Een mooie anekdote - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu

Een mooie anekdote

Door: Marije & Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marije

12 Januari 2011 | Bolivia, La Paz

Op een avond, ergens in het centrum van La Paz, kwamen wij 2 Nederlanders tegen in een restaurant.
Remco en Ilja nodigden ons uit om bij hen aan tafel te komen zitten. Bij de saladbar waren wij namelijk aan de praat geraakt.

Tijdens het eten hebben we heerlijk zitten keuvelen over verschillende reisbestemmingen en avonturen. Het klikte goed dus om deze avond gepast af te sluiten nemen we nog een borrel toe. 3 keer een Cuba Libre en een Pisco Sour (DE lokale cocktail).

De ober genoot van het tafereel en besluit zijn duit in het zakje te doen door ons nog een shotje ¨fon het hous¨ aan te bieden, Bolivian Pisco!

Hij schenkt dit uit een grote apothekerspot waar een mooie Bolivaanse doek om heen gewikkeld zit.

Wij slaan zo´n drankje natuurlijk niet af en alle vier tikken we het ad fundum achterover!
De baas lacht hartelijk en toont vervolgens de apothekerspot zonder doek...

De foto vertelt het slot van het verhaal!

Als toevoeging een mooi filmpje gemaakt door Remco http://www.youtube.com/watch?v=t7jEfCde1sA

Liefz Marcel en Marije

• 12 Januari 2011 - 21:13

Nolleke:

Jakkes!!

• 12 Januari 2011 - 21:34

Dennis:

"JA ZEKER!!!" de Apotheker!!

• 12 Januari 2011 - 22:41

Margo:

Wie weet waar het allemaal goed voor is
    Proost

Lonneke:

IEUW!!!

• 13 Januari 2011 - 12:10

Mandy:

Gadver piellekes, dat ziet er redelijk ranzig uit!!! Als het maar lekker smaakte hahahaha

• 13 Januari 2011 - 14:03

Tamaar:

Hahahaha

• 28 Januari 2011 - 12:54

Gerard:

Lees nét op het weide web dat die eigenaar dat wel vaker heeft gedaan, haha! Er schijnen ook wel eens andere beesies in te zitten, spinnen en schorpioenen bijvoorbeeld., bedoeld als afrodisiacum.

Waarschijnlijk ben je toch te aangeschoten (lees: dronken) om er van te schrikken.

Iedereen alles binnengehouden?

gr. Gerard