En weer door!! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu En weer door!! - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu

En weer door!!

Door: Marije & Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marije

11 Januari 2011 | Bolivia, La Paz

Het politierapport had nog wel wat voeten in de aarde, gisteren hebben we 4 uur op het politiebureau gezeten. Vandaag nog 2 keer op en neer, maar... Het resultaat mag er zijn; wij hebben een politierapport!

Inmiddels hebben we in La Paz een beetje voor onszelf gezorgd. Lekker gegeten en gedronken, nieuwe souveniers gekocht en Marcel is naar de kapper geweest (zie foto).

Gister lekker gegeten met een ander Nederlands stel, daar hoort een geweldige anekdote bij, maar die houden jullie tegoed tot we de fotos erbij hebben... SPANNEND!!

Morgen vertrekken we met een nachtbus naar Uyuni, om bij aankost direct te beginnen met de tour over Salar de Uyuni (3 dagen). Aan het eind van de tour worden we in Chili afgezet.
Alles strak gepland zodat we wat dagen terug winnen.

Dus, onze reis gaat vanaf nu weer door zoals gedacht! Tot de volgende keer!

Liefz Marcel en Marije

• 11 Januari 2011 - 21:54

Margo:

Super te horen dat jullie gewoon doorgaan met jullie reis en we blijven jullie volgen

• 11 Januari 2011 - 21:56

Hilda , P En M:

Ja hoor daar zijn jullie weer. Goed om te lezen dat het weer goed gaat. Was de politie nog een beetje corrupt daaro?
    En hoe zitten de Boliviaanse onderbroeken??
    Erg gelachen toen Eva vertelde wat jullie ook missen en wat ook in de rugzak zat!!!!
    Spannend die anekdote; ben benieuwd!!! En ook naar het haar van Marcel.
    Liefs en kussen en genietze maar weer.

• 11 Januari 2011 - 21:58

Hilda , P En M:

Oh ja daar is de foto inmiddels van de kapper. Nam hij het baardje ook mee???
    Vast wel toch??
    Wel cool hoor zo'n baan op je hoof!

• 11 Januari 2011 - 21:59

Nolleke:

Ook weer een verslag hier op deze site. Dus nu weer gewoon verder met de reis. Ik wens jullie nu nog meer dan op 2 december: een hele goede reis. Kus van mama/Nolleke

• 11 Januari 2011 - 22:39

Dennis:

Ik ben nu al benieuwd naar het verhaal...

• 12 Januari 2011 - 09:55

Ellen:

Maak er wat van!!

• 12 Januari 2011 - 10:51

Irene:

reactie op de foto: NIETS MEER AAN DOEN.
    vraag: Waar blijft een foto van die onderbroeken......
    Goede reis en geniet!
    vanuit een zeer regenahtig Noordwijk
    m, m en I

• 12 Januari 2011 - 11:37

Lonneke:

Goed te horen dat jullie toch lekker verder gaan reizen! Geniet ervan en ik ben nieuwsgierig naar het volgende verhaal en de foto's!

• 12 Januari 2011 - 12:09

Eva:

Blij dat de soap verder gaat ;)
    Enjoy! xxx

• 12 Januari 2011 - 20:49

Miranda:

Wat fijn dat jullie met goede zin weer door kunnen!
    Geniet er samen van.
    Enne Marije.........hoe heb jij je haar laten knippen bij de kapper??? :)