Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Peking, China van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Peking, China van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar!

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marije

01 Januari 2013 | China, Peking

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar vanuit een verdacht vuurwerkluw Beijing!

De eerste minuten van 2013 bevallen ons prima, alleen hadden we dus wat meer vuurwerk verwacht hier.

Binnenkort een echt reisverhaal, nu lekker aan de wodka.

Proost/Kampee!

• 31 December 2012 - 17:20

Corinne:

Wat fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet van de wodka, ik kijk uit naar een reisverslag.

X Corin.

• 31 December 2012 - 17:27

Henri:

Weinig vuurwerk komt waarschijnlijk omdat Chinees Nieuwjaar pas op 10 februari is en niet op 31 december :-)
    In ieder geval heel veel plezier gewenst samen daar!

• 31 December 2012 - 17:49

Jos & Marij:

Jullie blijven toch westerlingen, dus geldt voor jullie ons nieuwjaar! Veel geluk en voorspoed in het zojuist begonnen jaar! Heb met Google Earth alle plaatsen bekeken die jullie nog voor de boeg hebben, en heel veel foto's en panorama's. Wordt vast heel mooi en bijzonder. Enjoy!

• 31 December 2012 - 18:03

Margo:

Jullie zitten al in het nieuwe jaar wij gaan nog aan de dis op de laatste dag van het oudejaar,en hebben al de hele dag vuurwerk niet zo fijn voor onze hondjes.
    Zit de wodka in die koppen dan denk ik aan Wim Zonneveld met zijn conference over nonnen die stiekum dronken.
    Veel plezier samen en een gezond en gelukkig en happy new year en natuurlijk kijken wij ook uit naar jullie verdere belevenissen.

Groetjes Theo en Margo

• 31 December 2012 - 18:08

Geertje:

Geniet van de vodka en de stad! Ik zal wel een choco met rum op jullie gezondheid drinken. Proost!

• 31 December 2012 - 18:47

Dennis:

Haha, de kalender loopt daar anders;-)

Geniet en drink met je mate. Al het goede voor 2013!

• 31 December 2012 - 19:44

Mandy:

Cheers Marije en Marcel, op jullie bijzondere reis!! Happy newyear XxX

• 31 December 2012 - 21:32

Jeanet:

Dag Neel en Remco en ook Marij en Marcel,

Sommige mensen dromen van een reis, anderen maken hem!

Ook van ons de beste wensen voor 2013. Zo te zien al een beetje koud daar?
    Hier nog meer regen. Daar hebben we al zoveel van gehad. Maar evengoed wordt er buiten wel geknald.

Hartelijke groeten van Arjan en Jeanet