Visa - Reisverslag uit Vught, Nederland van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu Visa - Reisverslag uit Vught, Nederland van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu

Visa

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

25 December 2012 | Nederland, Vught

Beste vrienden en familie en geïnteresseerden,

Ons avontuur is begonnen.

Onze reis gaat vrijdag echt beginnen maar heeft al een hoop uren aan voorbereiding gekost.
Marcel heeft zich verdiept in de treinreis, en als het goed is zijn alle treinkaartjes geregeld.

Remco had de eer om voor de visa te zorgen.
4 personen, 6 landen, toeristenvisa, zakelijk met dubbel entry voor Rusland, transitvisum voor Wit-Rusland.
Rekening.... Een kleine €4000,- (en nee, er staat geen 0 teveel).

Gister naar Den Haag om de paspoorten op te halen. En om nog even langs de Bever te gaan voor de laatste inkopen.

Aangekomen bij het visumbureau blijkt dat de data van het transitvisum Wit-Rusland in 2 paspoorten niet klopt.
Ze worden weer ingeleverd, met de belofte dat ze vrijdagochtend op Schiphol klaar liggen.

Voor Remco en Marije is het wel geregeld, dus in het ergste geval moeten wij maar samen gaan ;-)

Liefz Marije

• 25 December 2012 - 16:34

Margo:

Helemaal weer gezellig om jullie te gaan volgen,hoop toch dat het goed komt met de visa, wat een pech kun je hebben.
    Heel veel plezier en een goed begin daar in Beijing.

Groetjes Theo en Margo

• 27 December 2012 - 08:11

Anne-Marie:

Hoi Marije,

Eindelijk gaat het dan beginnen! Je hebt er lang naar uitgekeken! Veel plezier en het gaat vast weer een schitterende reis worden!

Ik ga je met veel plezier weer volgen!

Lieve groetjes Anne-Marie.

• 27 December 2012 - 12:54

Hilda Peter En Madelief:

Hallo Kanjers,
    Nou dat moet toch goed komen.......)hellup....
    We duimen voor jullie.
    Liefs, H

• 28 December 2012 - 13:47

Richard:

Goed man!
    klinkt als een vet avontuur :) Veel plezier en take care!
    E&R

• 28 December 2012 - 16:41

Alice & Bjorn:

Ola reizigers,
    Alle visa's goed gekomen? Wat een mega trip zeg. Succes met de kou en de talen ( hoe staat het met jullie russische alfabet?....) veel plezier met z'n vieren en met alle avonturen.
    We zullen jullie zeker in de gaten houden. En de carribean wil jullie erna graag wat warmte verschaffen ;)
    Greetzxxx bjorn en alice