Goed voorbereid op pad - Reisverslag uit Vught, Nederland van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu Goed voorbereid op pad - Reisverslag uit Vught, Nederland van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu

Goed voorbereid op pad

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

11 Juli 2012 | Nederland, Vught

Met het aanmaken van deze reis op de site krijg ik gelijk te zien hoeveel nachtjes we nog moeten slapen.
170!

Het duurt dus nog wel even voor we naar Beijing vliegen, 28 december 2012. Samen met Remco en Neel gaan Marcel en ik reizen deze keer. De planning is om vanaf Beijing met de trein naar huis te komen

Hierdoor deze keer veel landen:
China
Wit-Rusland
Polen
Duitsland
Nederland

Vaccinaties wederom niet nodig omdat we alle 4 goed beschermd zijn door vorige reizen. Een uitdaging voor deze route zijn de visa.
Ook de spoorboekjes zijn op Russische sites moeilijk te lezen, maar Marcel begint er al aardig handig in te worden.

Neeltje en ik zijn toch maar begonnen om een beetje Russisch te leren, in ieder geval het alfabet.

Tot vlak voor het vertrek!!

Groetjes Marije

• 11 Juli 2012 - 16:06

Margo:

Hoi Marije wij zijn natuurlijk weer van de partij om al jullie avonturen te volgen
    veel plezier met de verdere voorbereidingen en 1770 nachtjes slapen zijn zo voorbij
    groetjes Theo en Margo

• 11 Juli 2012 - 16:07

Marcel:

Waar je Turkmenistan zei wil ik graag Kazachtstan invullen. STOP!

Geen jokers.

• 24 December 2012 - 09:59

Marlies:

Wij wensen jullie een fantastische reis, en natuurlijk volgen wij graag dit verslag , lieve groet van Marlies en Hans