Dol fijn! - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu Dol fijn! - Reisverslag uit Varadero, Cuba van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu

Dol fijn!

Door: Marije en Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marije

21 November 2011 | Cuba, Varadero

Inmiddels liggen we al weer bijna een week afwisselend aan het zwembad en op het strand helemaal geen bal uit te voeren. Uiteraard met een Mojito of Piña Colada in de hand. Heerlijk! Af en toe wandelen we naar het restaurant voor een heerlijke en goed verzorgde maaltijd. Zo zwaar hebben we het nog niet vaak te verduren gehad op een vakantie.

Maar alle gekheid op een stokje, vandaag is het tijd voor keiharde activiteit! Althans, we gaan ons op een boot, liggend in de zon, laten vervoeren naar:

....

DOLFIJNEN!!

In een bassin een stukje de zee op, mochten wij tussen de dolfijnen zwemmen. Ze kwamen rustig tussen ons in liggen, zodat we uitvoerig met ze konden knuffelen. Een geweldige ervaring! De dolfijnen, hoewel duidelijk sterk, zijn heel zacht en voorzichtig en geven je de indruk dat ze het zelf ook prima naar hun zin hebben (zolang ze vis krijgen natuurlijk). Na het knuffelen en een ´kusje´ voor de foto, mocht je aan de vinnen van de dolfijn nog een rondje meeliften door het bassin. Heel erg gaaf allemaal!

Inmiddels hebben we allebei al behoorlijk wat boeken verslonden, een prettige bijkomstigheid. Helaas moet ook hier een einde aan komen en gaan we op zoek naar de warme jas onderin de koffer, want volgens mij is het hardstikke koud in Nederland.

Groetjes uit een zonovergoten Varadero en tot snel.

Marije & Marcel

• 22 November 2011 - 00:28

Mandy:

Gaaf!!! Ben nu al benieuwd naar de pics :-) en idd errug koud en mistig hiero X goede reis terug

• 22 November 2011 - 04:04

Kelly:

Wow, wat zien jullie er ontspannen uit zeg! Helemaal zoals een honeymoon moet zijn! Tot snel (helaas voor jullie, maar ik vind het wel fijn)
    Goede reis, liefs Kel (&Frank ;p)

• 22 November 2011 - 05:39

Karlijn:

Hoe gaaf!!
    en doe die dikke winterjas maar aan!!

• 22 November 2011 - 05:55

Dennis:

Geniet nog even tot de laatste snik!!

• 22 November 2011 - 06:45

JanfolkerT:

Lekker verhaal! Mooie ervaring. En dat van die jas klopt

• 22 November 2011 - 09:59

Lonneke:

Cool hoor! Geniet nog heel even van het mooie weer, want dat ben je hier snel vergeten denk ik! Alvast een hele goede terugreis!

• 22 November 2011 - 11:08

Ellen:

WOW!!

• 22 November 2011 - 18:16

Miranda:

Wat gaaf dat jullie het zo naar de zin hebben! Geniet er nog even van.