Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu Havana - Reisverslag uit Havana, Cuba van Marije Best - Muizelaar - WaarBenJij.nu

Havana

Door: Marije en Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marije

10 November 2011 | Cuba, Havana

Hallo allemaal!

Na een voorspoedige reis aangekomen op Cuba!
We vlogen mooi over de westkust van Amerika, Boston, New York en Miami zien liggen. Erg leuk!

Cuba brengt een zonnetje, kleurrijke omgeving en mensen. Heerlijk dus!

In de busrit van 2 uur naar het hotel raken we aan de praat met Joost en Antoinet uit Schijndel. Gezellig stel.
Samen gaan we op zoek naar geld en een hapje eten.

We eten super na een tip uit het ANWB reisboek. Verse vis en schelpdieren, Marcel malse lam.
Ook drinken we hier onze eerste Mojito's, deze smaken naar meer ;-)

Het hotel zou in Nederland geen **** krijgen, maar het is schoon en we hebben airco!

Vandaag helaas bewolkt, maar temperatuur is prima.
We gaan het oude gedeelte van Havana verkennen. Vanaf morgen hebben we de auto en reizen we verder.

Liefz Marcel & Marije

• 10 November 2011 - 14:26

Anne-mieke:

hallo lieverds

nog bedankt voor het ontzettend gezellige feestje, we hadden even tijd nodig om bij te trekken, maar zijn nu weer fris en fruitig en gaan dus morgen 11/11 vieren in ons zonnige oeteldonk.
    jullie heel veel plezier, geniet van en met elkaar
    en we mailen dikke kus henny en anne-mieke

• 10 November 2011 - 14:43

Nolleke:

Hallo M&M, Wat leuk om jullie avonturen weer mee te kunnen beleven via deze site. Ik voel me altijd wat ongemakkelijk als er familie van mij "in de lucht hangt", dus ik was blij met jullie snelle melding dat jullie in Havanna waren aangekomen.
    Ik heb zojuist weer mijn therapeutische wandeling gemaakt. Het was een zonnige dag, maar het gaat nu grijs worden.
    Deze week gaat zo goed dat ik nog geen enkele therapeutische activiteit heb overgeslagen. Stap vooruit!!
    Veel plezier, en we horen van jullie.
    Oja, ik heb Janfolkert kunnen overhalen een vakantie te boeken. Even naar de zon. In december. Heerlijk vooruitzicht.
    Kuss, Nolleke

• 10 November 2011 - 17:57

Karlijn:

ohhh ik ben jaloers!! heel veel plezier saampjes!! :D:D

• 10 November 2011 - 18:58

Hilda:

Lieve luitjes,
    Ja dat klinkt alweer goed!!!
    Wij zijn nog aan t nagenieten hoor van een fantastische dag; nog n beetje in een roes ha ha!
    Veel plezier met toeren en dikke kus. Ook veel knuffels van Sjakie die elke dag leuker wordt.
    Liefs, Peter, Hilda en meiden

• 10 November 2011 - 21:48

Margo:

Hallo Marije en Marcel,
    Nog gefeliciteerd met jullie huwlijk maar de taart was lekker en konden we ook in alle rust eten.
    Morgen 11-11-11 om 11over 11 vertrekken wij naar Nepal dus kan ik helaas jullie reisverslag niet zo goed bij houden als we in de gelegenheid zijn de mail te cheken gaan we dat natuurlijk doen maar tijdens de tracking zal dat waarschijnlijk helemaal niet gaan.
    Heel veel plezier en we zien elkaar dan met wederzijdse avontuurlijke verhalen wel weer op de werkvloer.
    Groetjes Margo

• 12 November 2011 - 07:59

Eva:

Klinkt weer heerlijk! Neem aan dat je wel de oostkust van Amerika bedoelde :P
    Inmiddels via de sms gehoord dat jullie ook al enorm decadent aan de sigaren hebben gezeten?! Ja! Zelfs Marije :) Daar zijn toch wel foto's van gemaakt hè?!

Benieuwd naar de verhalen vab de ontdekking van Cuba met de auto!

Geniet van de zon. Dan kijken wij hier, in de kou, de Intocht van Sinterklaas :)

Kuzzzz!

• 12 November 2011 - 11:05

Lonneke:

Het klinkt wederom om stik jaloers op te worden! Geniet er lekker van zo als getrouwd stel!